»Približam se drevesu, da sem skoraj čisto zraven debla, skozi objektiv gledam lubje in zdi se mi, da vidim ploščato gorovje z dolinami, ki strmo padajo z robov visokih skal.«
»Moram priznati, da sem si že od Drevesa naprej želela enkrat sodelovati z Markom Mandićem, čeprav se nisva poznala.«
»Morda se je ob njeno deblo prislonil tudi Ernest Hemingway, ki je bil na tej gorski planoti takrat, ko je delal za Rdeči križ in videl grozote takratnega sveta. Če bi umrl, bi hotel biti pokopan prav tu, je govoril, na planoti Asiaga naj me pokopljejo.«
»Izbrane predstave me zagotovo niso pustile ravnodušnega in predstavljajo vpogled visok standard slovenskega gledališča.«
»Tako organizacija likovnih del po frontalni ali direktni ter po globinski ali idejni shemi ostaja prosojna dinamična forma, izrazito intimne narave, z vpetostjo v zračnost oziroma v povezovanje z naravnimi zračnimi tokovi«
»Likovna govorica, ki jo Erič ustvarja, je prepoznavna, vizualno izrazita in napolnjena z značilno kritičnostjo, ironijo ter satiričnostjo, a prepletena z optimizmom, hudomušnostjo in veseljem.«
»Grafike Zore Stančič so več kot zgolj tehnično dovršeni grafični zapisi – so vizualne misli, ki nagovarjajo gledalca na več ravneh, pogosto tudi z blagim humorjem in ironijo.«
»Predstavljam si tišino, / ne krik galeba, ko spozna, / da doma ni, / tišino, ki potem sledi.«
»Novi kiparski dosežki postavljeni v odnose z razstavnimi prostori, a so predvsem materialno-časovne modulacije, ki implicirajo variabilnosti materije in s tem forme.«
»Nagrajenka dokazuje, da je za kiparstvo zanimiva vsaka forma in vsaka možnost predstavitve v odprtem in zaprtem prostoru ter predvsem uporabnosti v javnem prostoru, predvsem takrat, ko je kiparsko delo ustvarjeno z veliko mero estetike, močne ustvarjalnosti in kiparske energije ter osebnega navdušenja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju